2011. június 26., vasárnap

PSP 1001 5.50-Prom4 CFW - Jelenlegi ára: 15 000 Ft


PSP 1001 5. 50-Prom4 CFW
Eladó PSP-1001 FAT 5. 50-Prom4 CFW van rajta. Value Pack dobozos, de a dobozból már hiányoznak dolgok, ami megvan a papírok, fehér csuklópánt, SpiderMan2 UMD Video, és természetesen a gép és az adapter. Hiányzik a Gretzky NHL játék lemez, a puha tok, és a fülhallgató. A gépnek apró szépséghibája hogy el volt törve a kijelző, én rendeltem hozzá egyet külföldről de amit kaptam egy picit hibás. Egy karc vagy valami van rajta ami sötét háttér előtt fehér. De az is lehet hogy az LCD összeszerelésekor (nem nálam hanem a gyárban, magán az LCD panelon) egy szösz vagy valami ilyesmi szorult a kijelző rétegek közé. Steril körülmények közt lehet meg is tisztítható. Én nem akarok a cserével foglalkozni mert legalább 3-4 hét lenne a posta oda vissza és még lehet ki se cserélnék és kidobtam kb. 2000Ft amiért elvinnék. Inkább kisebb az induló ár. A gép így is tökéletesen használható minden más jó rajta, a lemezt gyorsan halkan olvasta, a gombok és analóg jók. Cserébe az előlap is teljen új, annyira hogy a külső gyári védőfóliát még rajta is hagytam.


Jelenlegi ára: 15 000 Ft

Az aukció vége: 2011-06-28 19:25
. PSP 1001 5.50-Prom4 CFW - Jelenlegi ára: 15 000 Ft