2011. november 25., péntek

2db ŐSZI-TÉLI MELEG felső nagy méretben l,xl méret - Jelenlegi ára: 500 Ft

2db nagy méretű l , xl uniszex meleg őszi-téli pulóver.
most sok nagy méretű ez a méretű/44/ ruhámat tettem fel nagyon olcsón a napokban: -)
világos drapp meleg nagyon -nagyon puha kényelmes pulcsi kifogástalan újszerű , h76 v-u 59 ny-u 80cm. hibátlan, pocilakósan csak párszor tudtam felvenni most pedig kicsit nagy rám. 35. 8 gramm.
fehér 100 pamut nagy méretű sokat hordott kényelmes megeg pulcsi, hátán és ujján van 3 kis halvány folt sima fehérítő rácseppentéssel kijön. nyakán kicsit ki van nyúlva de jó kényelmes darab. itthon  sokat hordtam pocilakósan. h 68v-u 54 ny-u 78cm. cs60cm. 39. 8gramm. egy nekem kimoshatatlan nagyon  kicsi piros pötty van a popsisnál lent hátul, fotón látszik.
sok szép márkás új v hibátlan ruhát csomagnak is tettem fel most olcsón ezekkel együtt, és van egy gyönyörű új türkiz is hasonló fent.
önsúlya csomi nélkül  75. 6 gramm.
sok  vadiúj és újszerű márkás ruhákat  márkás új v hibátlan játékokat kismama ruháimat is  és új hibátlan könyvet   is töltök fel a napokban olcsón ha van kedved nézz szét nálam! köszi: Kinga
dohány -és állatszőr mentes otthonból!
SZÍVESEN FELADOM SIMÁN IS DE HOGY NEM KEVEREDIK PL EL AZT ÍGY NEM TUDOM GARANTÁLNI, DE FELADÁSKOR  SZÁMLÁT KÉREK RÓLA A CÍMZETT NEVÉRE CÍMÉRE, ÍGY IGAZOLNI TUDOM A FELADÁSUKAT. UTÁNVÉT KIZÁRT.


Jelenlegi ára: 500 Ft

Az aukció vége: 2011-11-16 18:29
. 2db ŐSZI-TÉLI MELEG felső nagy méretben l,xl méret - Jelenlegi ára: 500 Ft